09396419664
info@webexpertz.ir

عنواین مهم مقاله

Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011
Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011
Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011
Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

SEO

Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011
Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

برند و برندینگ بر بستر بهینه سازی صفحات وب سایت

بریندینگ یا برند سازی در واقع مسیر و نقشه راهی میباشد که برای ایجاد یک اسم یا برند توسط افراد طی میشود
بریندینگ یا برند سازی در واقع مسیر و نقشه راهی میباشد که برای ایجاد یک اسم یا برند توسط افراد طی میشود

برند و برندینگ امروزه نامی ها میباشند که با انها زیاد مواجه میشوم و در یک شمایی کلی این نام های شامل بار معنایی هستند که تدایی کننده هویت و خدمات شرکت های صاحب نام(برند) برای ارائه محصولات و خدمات به خدمات گیرندگان میباشد.
اما این نام ها چه تفاوتی دارند و چرا این بار معنای این ذهینت را برای ما ایجاد میکند و در دنیا وب چطور میشود به بردینگ و در نهایت برند دست یافت؟؟

تفاوت برندینگ و برند

در کل باید گفت این دو کلمه نشان دهنده یک مسیر هستند اما دو هویت متفاوت دارند. برندینگ یا برند سازی در واقع مسیر و نقشه راهی میباشد که برای ایجاد یک اسم یا برند توسط افراد طی میشود. این مسیر در واقع راههای میباشد که برای شناساندن خدمات و محصولات به خدمات گیرندگان توسط افراد و شرکت ها طی میشود که شامل مراحل مختلفی نیز میباشد.

اما برند در واقع نام و نشانی است که بعد از برندینگ و طی مسیر برند سازی به ان دست میابید و این نام شماست که هویت شما را به خدمات گیرندگان نشان میدهد و در واقع تبدیل به شناسنامه ی شما و کار شما میشود.

تفاوت این دو واژه در این است اولی طی مسیر است و دومی شناسنامه ی شما خواهد شد. البته اگر مسیر را درست طی کنید و به اهداف تعریف شده دست بیابید و بعد از ان هم طبق پلن کار کنید و طبق روال بعضی برندها شروع به خراب کردن شناسنامه ی خود نکنید.

وب برندینگ چیست

اگر بخواهیم به طوری کلی و مفید راجب این امر صحبت کنیم باید گفت در واقع وب برندینگ به مسیر و نقشه ی راهی گفته میشود که شما به واسطه و توسط سایت به معرفی خود برای رسیدن  به رنک های بالا در موتورهای جست و جو و دست یابی به اهداف تعریف شده برای تبدیل شدن به یک کسب و کار موفق و برند شدن خود میپردازید.

وب برندینگ در واقع استراتژی و تکنیک های میباشد که بر بستر صفحات وب و وب سایت برای برند سازی با ایجاد صفحات وب شکل میگرد.
وب برندینگ در واقع استراتژی و تکنیک های میباشد که بر بستر صفحات وب و وب سایت برای برند سازی با ایجاد صفحات وب شکل میگرد.

وب برندینگ در واقع استراتژی و تکنیک های میباشد که بر بستر صفحات وب و وب سایت برای برند سازی با ایجاد صفحات وب شکل میگرد. که عموما این وب سایت متعلق به افراد حقیقی و حقوقی میباشد که قصد ایجاد یک شناسنامه ی معتبر برای خود  بر بستر و دنیا وب و با داشتن یک وب سایت معتبر و فعال برای ایجاد یک نام و برند معتبر را دارند.

تکنیک وب برندینگ در واقع برمیگردد به الگوهای طراحی سایت، بهینه سازی سایت و گسترش سایت برای دست یابی به رنک های بالا و صفحات اول مرورگرها.

بردینگ و بیهنه سازی صفحات وب

بردینگ در واقع نشان دهنده ی شخص شما، پروژه و طی مسیر شما تا پیدا کردن و نام نشان بین رقبا،اهداف شما و محصولات شما به مشتریان است. تدایی کننده ارزش و کیفیت کار شما میباشد تا به شما یک شخصیت و یک نام(برند) بدهد، که باید توسط شما و در طی یک مسیر برای شناساندن خود به دیگران انرا طی کنید.

امروزه گسترش و انفجار صفحات وب و اینترنت همه جا مشهود میباشد در واقع بستر تمام جوامع را به خود اختصاص دادهاست . از طریق صفحات وب ما به همه جای دنیا و هر چیزی که بخواهیم دست میبابیم. صفحات وب امروزه به ما همه چیز میدهند از دریافت خدمات تا ایجاد ذهنیت و تفکر و نقشه راه و شناسندن ما  به دیگران در سطوح مختلف.

یکی از اهدافی که در صفحات وب طی میشود ایجاد وب سایت ها برای راه اندازی کسب و کارها و معرفی کسب و کارها به دیگران میباشد که از طریق الگوهای مختلف این امر طی میشود.

در واقع هدف ما از ایجاد وب سایت شناسندن خودمان به دیگران برای جذب انها برای خرید خدمات و محصولات ما میباشد. امزوزه هم که بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکتنیگ جزی از استراتژی های مهم بر بستر وب میباشد اهمیت داشتن یک وب سایت معتبر را برای کارفرماین و کاربران بالا برده است.

هدف ما در وب بردینگ در  واقع ایجاد بستری برای شناسندن خودمان به کاربران میباشد.

اهداف وب برندینگ

ایجاد یک نام و دامنه برای شما

اولین قدم در ایجاد یک برند نام و لوگوی ان است در طراحی سایت و ایجاد یک سایت اولین قدم انتخاب نام دامنه است که باید مرتبط با روند کاری و هدف شما باشد. نام ها در روند ایجاد وب سایت و بخصوص دامنه ها اهمیت خود را نشان میدهند یک دامنه مناسب میتواند با ایجاد یک ذهنیت برای مشتریان و همیچنین نشان دادن روند کاری شما خود به خود باعث شناسندن شما شود به خصوص که اگر این نام در ذهن بماند.

حتما خودتون هنگام سرچ  به این مسله برخوررد داشته اید که برای سرچ  نیاز خود اولین کار سرچ نامی بوده که در پس ذهن شما وجود داشته است و این نام تدایی کندده نیاز شما بوده و وبه واسطه ی ان به سرچ پرداخته اید.

لوگوی سایت، یک لوگی زیبا و جذاب میتواند در برند شما جای مهمی داشته باشد و تدایی کننده شما برای مشتریان باشد.

طراحی سایت

طراحی سایت به تکنیکهای گفته میشود که منجر به خلق صفحه و صفحات وب بر بستر دنیا اینترنت میشود . یک طراحی زیبا و یونیک میتواند باعث ایجاد تمایز و وجه افتراق شما با دیگران باشد و همچنین یک تجربه مناسب برای کاربران شما ایجاد کند هنر طراحی سایت خود میتواند در پروسه برندینگ شما نقش مهمی را ایفا کند.

در این بحث، مباجث ui & uX  خود را به خوبی نشان میدهد در این مباحث هنر طراحی سایت در ایجاد صفحات مناسب و جذاب  برای ایجاد یک تجربه و یک دیدار  و گشت و گذار مناسب از سایت شما برای دریافت رزومه و خدمات شما و یک تجربه مناسب از وب سایت شما به خوبی خود را نشان میدهد میباشد.

بیهنه سازی سایت

بهینه سازی سایت شما یکی از مهم ترین بخش های طراحی سایت و این مقاله  برای وب برندینگ میباشد. در این بحث  مهم به مباحث  seo و بهینه سازی صفحات وب برای موتورهای جست و جو  به طور اخص پرداخته میشود.

بهینه ساز ی سایت یکی از مبانی مهم در ایجاد یک سایت مرتبط و جذاب و ایضا ایجاد یک تجربه مناسب برای خدمات گیرندگان میباشد که در دو بخش سئو داخلی  on-page seo  و سئو خارجی  off-page seo  تقسیم بندی میشود که هرکدام دارای کارکردها و الگوهای خود میباشند.

اما در داخل سایت شما ان بخشی که مهم میشود مباحث سئو داخلی است که مستقیم با طراحی ظاهری سایت شما و ایجاد سایت و…. مرتبط است و در بخش تبلیغات و شناسندن برند، سئو خارجی میباشد که به بخش مهم برندینگ شما و برند شما مرتبط میشود.

بیهنه سازی صفحات وب برای ایجاد یک وب سایت مناسب بشدتت مهم است چرا که باعث میشود در قدم اول شما از دیگر رقبای خود متمایز شوید و در گام بعدی باعث جذب کاربران شما برای دریافت خدمات شما خواهد شد و همین امر باعث بالا امدن رنک شما و سایت شما برای موتورهای جست و جو خواهد شد.

پروسه ی وب برندینگ و بهینه سازی صفحات وب یک امر مهم میباشد چرا که باعث شناسندن شما به دیگران و بالا امدن رنک شما خواهد شد.
پروسه ی وب برندینگ و بهینه سازی صفحات وب یک امر مهم میباشد چرا که باعث شناسندن شما به دیگران و بالا امدن رنک شما خواهد شد.

در واقع در پروسه ی وب برندینگ، بهینه سازی صفحات وب یک امر مهم میباشد چرا که باعث شناسندن شما به دیگران و بالا امدن رنک شما خواهد شد در واقع یک بهینه سازی قوی و مناسب بر وب برندینگ شما نقش یک پله برقی را برای طی کردن پله های ترقی میتواند بازی کند.

یک بهینه سازی مناسب و درست از یک طراحی مناسب نشات میگرد و در گام بعدی مباحث seo  باعث رشد و ارتقای شما خواهند شد. پس در این زمینه نیاز به تجربه و دانش و وجود ادمهای متخصص دارید تا پروژه شما و هدف شما از طراحی سایت در مسیر برند سازی و ارتقای مناسب قدم بردارد.

اهداف وب برندینگ

ایجاد ارتباط بین شما و مشتریان

در زمینه طراحی سایت و وب یکی از اهداف کسب رضایت مشتری و جذب مشتری میباشد و این امر هم با ارتباط مناسب صورت میگیرد اگر مشتری شما بتواند وارد صفحه ی از وب سایت شما شود که نیازهای او ار سریعا در دسترش قرار دهد و برای کسب و دریافت خدمات مورد نیازش سریعا به او دسترسی دهد و بتواتند انرا برطرف کند اگر مشکلی د اشت سریعا فردی پاسخ گوی او باشد و نیازش را برطرف کند طبعا این مشتری با یک رضایت و ایجاد یک ذهنیت مثبت میتواند به مشتر دائمی شما تبدیل شود و حتی به تبلیغ شما بپردازد.

 کوتاه کردن راه

در بحث دنیای وب و دیجیتال مارکتینگ یکی از مباحث مهم دسترسی انلاین و سریع به خدمات و محصولات میباشد در واقع هدف شما هم از طراحی سایت و داشتن سایت این است که به طور انلاین خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن و به دور ترین مناطق بفروشید و چه کاری بهتر از داشتن یک سایت مناسب و بهینه شده جهت جست و جوی سریع و ارتقای نیاز سریع کاربران.

تبلیغات

ایحاد وب سایت برای معرفی شدن در سطح گسترده بسیار امروز همه گیر شده است و تمام کمپانی ها و شرکت های دنیا همگی دارای وب سایت و وب سایت های هستند که خدمات انهارو به خوبی معرفی و تبلیغ میکند.

در واقع وب برندینگ و ایجاد وب سایت یکی از راهای تبلیغ اسان و ارزانتر است شما با داشتن وب سایت میتوانید خود را به دنیا معرفی کنید همانطور که شنیده ایم خیلی از افرا یا برندها تنها با ورود به دنیا وب موفقیت های بزرگی را کسب کرده اند یا خود تبدیل به قول های دنیای وب شده اند که امروزه بخش اعظم کنترل این بستر در دست انها میباشد.

شما دیگر نیاز به تبلیغات پر هزینه در شکبه های تلوزیونی و ورزشگاه و بیلبوردها و… ندارید شما یک وب سایت و یک دامنه دارید که در سطح گسترده تری و در کل جهان قابل دسترسی است نام شما تنها با یک سرچ بالا میاید و هزینه تبلیغات شما ارزان تر میباشد و به کاربران خدمات میدهد.

شما در دنیا بی انتهای وب خود را به عرصه نمایش میگذارید ان هم فقط با داشتن یک یا چند صفحه وب و ب سایت و گذاشتن وقت و هزینه برای بهینه سازی انها در راستای اهداف خودتان.

کسب اعتبار

در دنیا دیجیتال مارکتینگ و وب ایجاد اعتماد و اعتبار یکی از مهم ترین بخش ها برای کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات به انها میباشد. شما با ایجاد زمینه برای اینکه افراد بتواند به شما اعتماد کنند در واقع در حال گسترش وب برندینگ و  کسب اعتبار بالا برای گرفتن رنک های بالا در دنیا وب هستید . خود شما هم همین مسله را تجربه کرده اید و داشتن و یا نداشتن اعتماد یا صلب شدن اعتماد شما با یک رفتار غیر حرفه ی در دریافت خدمات از وب سایت ها چه تجربه ی برای شما داشته؟شما دیگر به انجا برنمیگردید.

شناسنامه دار شدن

وب بردینگ همانطور که گفیم در واقع پروسه و طی مسیر برای رسیدن به ایجاد یک نام و یک اعتبار و یک (برند) بر بستر دنیای وب و طراحی بهینه سایت میباشد. شما با طی کردن مسیر و رسیدن به مقصد یک برند خواهید بود. و برند شما شناسنامه ی شما میباشد.

مهم ترین بخش مطالب همین است که شما اگر میخواهید یک وب سایت فعال و با کاربران زیاد داشته باشید باید یک برند باشید. همانطور که در سطح دنیا میبینید بزرگترین برندهای دنیا فعالیت ها خود را بر بستر وب و در داخل وب سایت ها خود انجام میدهند انها نام خود را، خدمات و ارتباطات خود را، پروژه های خود را ،محیطس برای دریافت و سهیم کردن دیگران در پروژهای خود و…. را همگی در وب سایت خود با دنیا به اشتراک میگذارند و وب سایت انها با ترافیک بالای که دارد در واقع یک دفتر کار انلاین و بزرگ و گاها پیچیده برای انها میباشد. انها نام خود و لوگوئی خود که معرف برند انهاست را از طریق وب سایت خود و فعالیت بر بستر صفحات وب زنده و فعال نگه میدارند.

در نتیجه اگر شما یک پروسه ی مناسب از وب برندینگ را طی کنید و بتوانید خود را به دنیا بشناسناید در واقع تبدیل به یک برند میشود و این برند، شناسنامه ی شما و تدائی کننده شما در ارائه خدمات و محصولات شما به افراد میباشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x