09396419664

info@webexpertz.ir

سئو راکت

در اولین صفحه ی گوگل قرار بگیرید

تیم سئو Webexpertz به شما کمک می کنند که کسب وکار و وبسایت شما در اولین صفحه ی گوگل قرار بگیرد

سرویس سئو WebExpertz

چگونه می توانیم در زمینه سئو به شما کمک کنیم؟

سئوی فنی

حفظ سلامت سایت ضروری است. شما می خواهید دسترسی به محتوای وب را برای کاربران و گوگل تا حد امکان ساده کنید. سئو فنی به مسائل نمایه سازی، لینک های شکسته و ناهنجاری های خزیدن نگاه می کند. ما از محصولات Google، مانند Google search console، و همچنین ابزارهای شخص ثالث برای نظارت و مدیریت سلامت وب‌سایت شما و حفظ آن استفاده می‌کنیم.

سئوی داخلی

سئو ی داخلی (SEO- On page) بر بهبود سرعت سایت، بهینه سازی محتوا برای ارائه اطلاعات مورد نظر برای کاربران تمرکز دارد. یعنی چیزی بیش از یافتن و افزودن کلمات کلیدی و موارد مشابه آن است. سایتی که محتوای خود را بر روی کاربر نهایی متمرکز می کند، در زمینه ی سئو موفقیت بیشتری کسب میکند.

سئوی خارجی

این مهم است که وب سایت شما چگونه در اینترنت ظاهر می شود. سئوی خارج از سایت به گسترش، آگاهی از برند، دید اجتماعی و بالا رفتن جایگاه شما در سرچ مرورگرهایی مانند گوگل می‌پردازد. ما این موارد را کنترل و مدیریت خواهیم کرد تا مطمئن شویم وب سایت شما در بهترین قرار گیرد.

سئو چیست؟

بسیاری از مردم اغلب تعجب می کنند که سئو چگونه کار می کند و چگونه وبسایتها می توانند در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنند و رقبای خود را شکست دهند.

خوب، گوگل الگوریتم هایی برای بالا بردن سایت ها در نظر گرفته است ولی گوگل الگوریتم های خود را مخفی نگه می دارد، زیرا بسیاری از ارسال کنندگان هرزنامه (Spammers) می خواهند از الگوریتم ها استفاده کنند و صفحات هرزنامه و غیر کاربرپسند زیادی ایجاد کنند و آنها را در بالای نتایج جستجو نشان دهند. و از آنجایی که گوگل مخالف ایجاد هرزنامه است همیشه الگوریتم های خود را تغییر دهد و موتور جستجوی خود را مرتباً به روز کند تا خدمات خود را برای کاربران خود بهبود بخشد.

در حال حاضر، ما که متخصصان با تجربه سئو هستیم، تکنیک‌های مناسب و درست (White-hat) را متناسب با الگوریتم های بروز گوگل  پیدا کرده‌ایم که با آن می‌توانیم رتبه وب‌سایت مشتریان خود را بهبود بخشیم و در نتیجه، ترافیک ارگانیک زیادی از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو به وب‌سایت خود هدایت می‌شوند. 

سئو چیست؟

مهمترین مواردی که در سئو انجام می دهیم

بهینه سازی صفحات سایت
بهبود عملکرد و قابلیت استفاده سایت
ارائه مطالب مفید در سایت
بک لینک گیری مداوم
تجزیه و تحلیل داده ها با ابزارهای سئو
افزایش امتیاز اعتبار سایت (DA)
تیم سئوی Webexpertz

تیم سئوی Webexpertz

تیم سئو WebExpertz از بهترین روش های Google استفاده می کند و از اطلاعاتی که Google برای کمک به کسب و کار شما ارائه می دهد، بهره کامل می برند. 

Google الگوریتم های خود را مدام بروز می کند، بنابراین ما به طور مداوم  روندها، تکنیک ها و ایده های که در زمینه ی سئو مورد نیاز است را یاد می گیریم.

ما با تجزیه و تحلیل هدف کاربر و تنظیم محتوا بر اساس آن، رویکرد کاربر محوری را برای سئوی داخلی و خارجی در نظر می گیریم. این تضمین می‌کند که در حالی که دستورالعمل‌ها را برای درست کردن اصول اولیه صفحه وب خود دنبال می‌کنیم، دائماً در تلاش هستیم تا یک تجربه پیشرفته ایجاد کنیم که سایت شما را بالاتر از بقیه قرار دهد.

انجام انواع خدمات طراحی سایت و سئو سایت در Webexpertz

برای کسب اطلاع بیشتر در مورد خدمات ما و نحوه کمک به کسب و کار شما، لطفا با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباط با ما