09396419664

info@webexpertz.ir

قوانین و مقررات

گروه webexpertz  در بخش طراحی سایت و سئو (داخلی و خارجی) فعال میباشد و شما میتوانید برای دریافت این خدمات و (مشاوره رایگان) با ما از طریق شماره تماس و شبکه های مجازی یا در پایین این صفحه از طریق ارسال پیام جهت دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خودتان در ارتباط باشید.

سعی ما در در ارائه خدمات ذکر شده ایجاد یک رضایت، اعتماد و تقابل دوطرفه بین کارفرما و گروه webexpertz جهت ایجاد صفحات وب بنا بر خواست،الزمات و سلایق شما جهت یک طراحی و سئو جذاب میباشد.

  لطفا قبل از تماس با ما این مطالب مهم و قوانین را به خوبی مطالعه کنید.

1_سئو سایت و بالا امدن سایت در صفحات وب کار زمان بری میباشد و باید یک مسیر پیوسته جهت بالا امدن سایت طی شود پس لطفا ادم صبوری باشید و اگاه باشید که سئو شدن سایت کار یک روز و دو روز نیست و نیاز به زمان و مهارت دارد تا رنک سایت بالا بیاید و سایت شما دیده شود این زمان میتواند ماهها طول بکشد پس اگر فکر میکنید با ایجاد یک سایت و چند روز وقت صرف کردن میتوانید خود را در دنیا وب مطرح کنید کاملا فکر شما اشتباه است و باید بگم که گوگل با کسی رودروایسی ندارد و بالا امدن وب سایت در گوگل و مرورگهای دیگر کار اسانی نیست  و کپی کردن مطالب و…. و دور زدن گوگل جهت تسریع در بالا امدن سایت راه حلی درستی نیست و احتمال دارد حتی سایت شما از دسترس خارج شود. پس برای سئوی سایت خود صبور باشید و بدانید که نمیتوان گوگل را دور زد و با صرف زمان کوتاه سایت را مطرح کرد این کار نیاز به مهارت و صرف زمان و هزینه دارد.

2-طراحی سایت شامل موارد پایه و مهم خرید هاست و دامنه و قالب و افزونه ها میباشد که همه ی اینها به عهده مشتری میباشد که همراه دستمزد محاسبه میشود و به شما اعلام میگردد. این هاست و دامنه بنا به درخواست شما که با پسوندهای مختلف (….. ir,com,co) میتواند هزینه های مختلفی برای شما داشته باشد و مسله مهم بعدی خرید قالب ها و افزونه بنا به نوع سایت میباشد که این هم، بنا به نوع طراحی  و خواست شما متغییر میباشد . هاست دامنه و افزونه و… همگی به نام خودتان و با ادرس ایمیل یا جی میل خودتان خریداری میشود و ما در تعیین قمیت ان هیچ دخالتی نداریم. (هاست و دامنه و سایر موارد وقتی خریداری شد، دیگر راهی برای مرجوعی و پس گرفتن ندارد)

3-تمام سایت ها با (وردپرس) طراحی میشوند. اگر نیاز به برنامه نویسی باشد و اگر هزینه ی داشته باشد هزینه ان به شما اعلام میشود. در ضمن طراحی کار زمان بری میباشد و نیاز به صرف زمان و سلیقه و … دارد پس لطفا صبور باشید.

4- بعد از نهایی شدن تصمیم شما با شما قرارداد بسته میشود و بخشی از هزینه ها که شامل خرید هاست و دامنه و قالب و افزونه میباشد همان ابتدای کار کاملا از شما گرفته میشود. یک سوم از  دستمزد، اول کار از شما دریافت خواهد شد،هنگام کامل شدن سایت یک بخش دیگر  و در نهایت و با تحویل سایت و مهلت تستی که دارید تسویه کامل میشود.( تمام هزینه نقدی دریافت میشود چک و… نداریم). در ضمن اگر بعد از تحویل سایت در تسویه به هر نحوهی و بهانه های واهی ایجاد مشکل و دردسر کنید، از شما شکایت میشود و سایت طبق قرداد از (دسترس شما خارج میشود) تا تسویه کامل رادر مهلتی که به شما داده میشود انجام دهید. و همچنین اگر باعث ضرر و زیانی شوید و… باید جبران خسارت کنید وگرنه طبق قرارداد سایت شما از دسترستان خارج میشود تا جبران خسارت کنید.همچنین اگر در پایان کار رضایت نداشتید طبق توافوق و قردارد دو طرف، بخشی از مبلغ به شما مرجوع میشود.


حریم شخصی و اطلاعات محرمانه


تمامی اطلاعات کاربران نزد WebExpertz محفوظ می باشد و WebExpertz متعهد می شود تحت هیچ شرایطی اطلاعات کاربران را به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ارائه نکند مگر با حکم مراجع قضایی.

WebExpertz تمام سعی خودش را برای حفظ اطلاعات کاربران انجام میدهد ولی در صورتی که این اطلاعات به هر طریقی مانند استراق سمع دزدیده شود، WebExpertz هیچ مسئولیتی در رابطه با امنیت اطلاعات در سرور های خود را نمی پذیرد.