09396419664

info@webexpertz.ir

طراحی وبسایت

طراحی وبسایت دلخواه شما

صفحات اصلی و صفحات داخلی خیره کننده

طراحی سایت ریسپانسیو و بی نظیر به زبان فارسی و انگلیسی متناسب با سلیقه ی شما

طراحی وب سایت برای کاربر نهایی

تلاش ما در طراحی سایت این است که با متدهای و روشهای طراحی سایت و صفحات وب ، وب سایتی با ظاهری جذاب برای کاربران ایجاد کنیم.

شما می توانید استایل دلخواه خود را برای صفحه ی اصلی، هدر، فوتر و سایر صفحات وب سایت انتخاب کنید. می توانید از تصاویر و فیلم ها به عنوان پس زمینه استفاده کنید. هدرهای چسبنده و یا شفاف را برای وب سایت خود انتخاب کنید. در نهایت با همکاری تیم Webexpertz وبسایتی مطابق سلیقه ی خود خواهید داشت.

چه قصد شما ایجاد سایت شرکتی باشد و یا سایت شخصی و فروشگاهی، وب سایت شما توسط طراحان متخصص ما برای دستیابی به اهداف شما جهت فعالیت در دنیا وب طراحی می شود.

طراحی وب سایت برای کاربر نهایی

نمونه صفحات و طراحی های ما

نمونه سایت های طراحی شده توسط ما

سایت فروشگاه لباس

سایت گالری عکس Naeimah

سایت مهاجرتی Laki Visa

وبسایت ریسپانسیو

وبسایت های بهینه سازی شده برای موبایل

بیش از 2/3 از ترافیک جستجوی دینای وب ایران منحصراً متعلق به دستگاه‌های تلفن همراه می‌باشد، بنابراین وب‌سایت شما باید در راستای این مسله و دسترسی راحت کاربران هنگام استفاده از تلفن های همراه باید ظاهری کاملا حرفه ای یا اصطلاحا ریسپانسیو شده جهت دسترسی کاربران با استفاده از تلفن های همراه و تبلت و… داشته باشد تا هم برای کارابران ظاهری جذاب داشته باشد و باعث دسترسی سریع به خواسته هایشان باشد و هم در دنیای وب بتواند با کسب رتبه های مناسب با رقبا  رقابت کند.
ضروری است که کاربران شما بدون توجه به دستگاهی که از ان به بازدید سایت میپردازند، تجربه ثابتی از ظاهر و خدمات  وب سایت شما داشته باشند. به‌عنوان یک طراح وب در طراحی وب سایت و صفحات مختلف وب، ما در تلاش هستیم که ظاهر سایت شما برای کاربارن و با استفاده از (کامپیوتر، تبلت و موبایل ) کاملا ظاهری جذاب و ریسپانسیو داشته باشد
ریسپانسیو سایت و وبسایت های بهینه سازی شده برای موبایل
Webexpertz فراتر از تیم طراحی وبسایت

Webexpertz فراتر از تیم طراحی وبسایت

ما دریافتیم که همکاری بین شما و تیم طراحی و توسعه وبسایت ما موثرترین راه برای موفقیت است.

بنابراین، شما می توانید به اندازه ای که برای تکمیل طرح ها و وب سایت خود نیاز دارید، با تیم  طراحان ما گفتگو کنید.

ما به موفقیت شما اهمیت می دهیم. ما اینجا هستیم تا به شما در جذب مشتریان آنلاین کمک کنیم. از همان ابتدا، ما برای یادگیری در مورد تجارت شما و درک نام تجاری و اهداف شما وقت صرف می کنیم تا بتوانیم بهترین وب سایت را برای شما طراحی کنیم.

وب سایت خود را به طور مستقل مدیریت کنید

یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) به شما این امکان را می دهد که به طور منظم محتوای جدید اضافه کنید و سایت خود را به روز نگه دارید.

تیم طراحان وب Webexpertz تمام وب سایت ها را با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) وردپرس می سازند. بنابراین، می توانید هر زمان که دوست دارید سایت خود را به روز کنید و به آسانی سایت خود را مدیریت کنید.

شما کنترل کامل را بر وبسایت خود دارید و می توانید به راحتی محتوا را ویرایش کنید، صفحات جدید اضافه کنید و نحوه استفاده از آن را به کارمندان خود آموزش دهید.

وب سایت خود را به طور مستقل مدیریت کنید

انجام انواع خدمات طراحی سایت و سئو سایت در Webexpertz

برای کسب اطلاع بیشتر در مورد خدمات ما و نحوه کمک به کسب و کار شما، لطفا با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباط با ما